مشهورترین باریستاهای جهان

باریستا

تتسو کاسویا بهترین باریستای ژاپن

تتسو کاسویا قهرمان جام جهانی آبجو در سال ۲۰۱۶ است و به دلیل روش منحصر به فرد دم کردن قهوه خود به نام “روش ۴:۶” شناخته شده است.

فرانچسکو ساناپو بهترین باریستای ایتالیا

 

فرانچسکو ساناپو یک باریستای ایتالیایی است که برنده جوایز متعددی به خاطر مهارت‌هایش در قهوه‌سازی است. او دو بار قهرمان باریستای ایتالیا شده است و در مسابقات جهانی باریستا در بین پنج تیم برتر قرار گرفته است.

جیمز هافمن بهترین باریستای بریتانیا

جیمز هافمن یک باریستای بریتانیایی است که برنده جوایز متعددی برای مهارت‌هایش در قهوه‌سازی است. او قهرمان سابق باریستای جهان است و همچنین دو بار قهرمان باریستای بریتانیا شده است.

پیت لیکاتا بهترین باریستا آمریکا

پیت لیکاتا یک باریستای آمریکایی است که جوایز متعددی را به خاطر مهارت‌هایش در قهوه‌سازی برنده شده است. او قهرمان سابق باریستای جهان است و همچنین دو بار قهرمان باریستای آمریکا شده است.

تیم وندلبو بهترین باریستا نروژی

تیم وندلبو یک باریستای نروژی است که برنده چندین مسابقه ملی و بین‌المللی قهوه‌سازی از جمله مسابقات قهرمانی باریستای جهانی در سال ۲۰۰۴ است. او همچنین یک رست قهوه موفق است که کافی‌شاپ و رستری خود را در اسلو دارد.

هیروشی ساوادا بهترین باریستای ژاپنی

هیروشی ساوادا یک باریستای ژاپنی است که برنده چندین مسابقه ملی و بین‌المللی قهوه‌سازی، از جمله مسابقات قهرمانی جهانی لاته آرت در سال ۲۰۰۸ و مسابقات قهرمانی جهانی برشته کردن قهوه در سال ۲۰۰۹ شده است. او همچنین صاحب چندین کافی‌شاپ در ژاپن است.

برگ وو بهترین باریستا تایوان

برگ وو دو بار قهرمان مسابقات جهانی باریستا است که در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ برنده شد. او بنیانگذار Simple Kaffa، یک کافی‌شاپ تخصصی در تایپه است که بر نمایش طعم‌های منحصر به فرد قهوه تایوانی تمرکز دارد.

فرانچسکو ساناپو بهترین باریستا ایتالیا

فرانچسکو ساناپو یک متخصص مشهور قهوه و سه بار قهرمان باریستای ایتالیا است. او بنیانگذار انجمن تخصصی قهوه ایتالیا است و به ترویج صنعت قهوه تخصصی در ایتالیا و سراسر جهان اختصاص دارد.

ساسا سستیک بهترین باریستا استرالیا

ساسا سستیچ در سال ۲۰۱۵ قهرمان باریستای جهان شد و از آن زمان به چهره ای برجسته در دنیای قهوه تبدیل شده است.

دیل هریس بهترین باریستا بریتانیا

دیل هریس یک باریستای بسیار مورد احترام از بریتانیا است. او قهرمان سابق باریستای جهان است و همچنین سه بار قهرمان باریستای بریتانیا شده است. هریس به دلیل رویکرد نوآورانه‌اش در قهوه شناخته می‌شود.

کول تورود بهترین باریستا کانادا

کول تورود دو بار قهرمان باریستای کانادا و فینالیست مسابقات جهانی باریستا است. او به‌خاطر رویکردهای نوآورانه‌اش در قهوه شناخته می‌شود.

قدردانی کنید، این باریستاها مطمئناً الهام بخش شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید