بزرگ ترین شرکت های قنادی دنیا + راز موفقیت آنها

قنادی

رتبه اول: قنادی و شیرینی فروشی Aunite Anne’s که با چند دستگاه قنادی شروع کرد!

رتبه اول بزرگ‌ترین شیرینی‌فروشی جهان را می‌توان به شیرینی‌فروشی Aunite Anne’s  با بیش از ۱۹۵۰ شعبه فعال در سراسر دنیا اختصاص داد. مغازه Aunite Anne’s  در Lancaster کشور پنسیلوانیا واقع شده است.

رتبه دوم: قنادی بزرگ Krispy Kreme یک مغازه کوچک و چند دستگاه قنادی

دونات‌‌ها از پرطرفدارترین و خوشمزه‌‌ترین شیرینی‌‌ها در سراسر دنیا هستند که با نهایت تنوع و بهترین مزه توسط خفن‌‌ترین شرکت تهیه دونات آمریکایی Krispy Kreme  تهیه می‌‌شوند.

این شرکت در حال حاضر با بیش از ۱۴۰۰ شعبه فعال در سراسر دنیا، بعد از Aunite Anne’s، دارای بیشترین تعداد شعبه است.

رتبه سوم: شیرینی‌فروشی رول دارچینی Cinnabon  

Cinnabon نام فروشگاه‌‌ها و دکه‌‌هایی زنجیره‌‌ای برای فروش انواع شیرینی و مواد غذایی است که بهترین رول‌‌های دارچینی را تهیه می‌‌کنند و به فروش می‌‌رسانند.

این شرکت بزرگ برای نخستین بار در سال ۱۹۸۵ و در ایالت واشینگتن آمریکا تاسیس شد. موسسان این شرکت بزرگ دو فرد خلاق و ماهر در شیرینی‌پزی به نام‌‌های گرگ کومن و ریچ کومن هستند که در ابتدا با چند دستگاه قنادی (دستگاه برش کیک و دپازیتور شیرینی و) کار خود را آغاز کردند.

رتبه چهارم: نان و شیرینی‌پزی بزرگ و مشهور Einstein Bros. Bagels

در سال ۱۹۹۵ میلادی در کلان شهر میامی، فلوریدا آمریکا بود که شرکت قنادی و شیرینی‌پزی بزرگ برادران انیشتین (Einstein Bros. Bagels) در مغازه‌ای کوچک و با چند دستگاه قنادی (دستگاه برش کیک، دپازیتور شیرینی و) تاسیس شد.

منوی این شرکت شامل ۲۶ آیتم نان شیرینی حلقوی، ۱۱ نوع پنیر خامه‌ ای به نام‌ (Schmear)، ۱۳ پیشنهاد برای ساندویج صبحانه، ۱۵ نوع ساندویچ ناهار، ۱۳ دسر شگفت انگیز و بی‌نظیر و قهوه Darn good است.

رتبه پنجم: Great American Cookies

یکی از بزرگ ترین و مشهور ترین شرکت‌ های قنادی با بیش از ۳۷۶ شعبه فعال در سراسر دنیا، قنادی زنجیره‌ ای Great American Cookies است. این قنادی بهترین و خوشمزه‌ ترین کیک‌ های کوکی و بیسکویت‌ های دنیا را تهیه می‌ کند.

Wurtzel’s Pretzels  با بیش از ۳۴۳ شعبه فعال در سراسر دنیا هستند.

 

رازهای واقعی و کاربردی موفقیت بزرگ‌ترین شرکت‌‌های قنادی

اگر می‌‌خواهید در تاسیس شرکت قنادی خود موفق عمل کنید، یکی از بهترین راهکارها این است که از سرگذشت بزرگ‌ترین برندها نکته بردارید.

در بسته‌بندی محصولات، ویترین و دکور، دیزاین مغازه و البته خود محصولات و شیرینی‌‌ها، نهایت سلیقه و خلاقیت را به کار ببرید و ملاحظه کنید که خاص بودن شما چگونه مشتریان را به مغاز‌ه‌تان روانه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید